poniedziałek, 12 października 2015

9.Zmienione patrole , niemiłe rozmowy

Mikołaj wyjdź - powiedziałam                          
Mikołaj nic nie powiedział tylko zaczął mnie całować , na początku oddawałam mu pocałunki , ale po chwili jednak się opamiętałam i uderzyłam go w twarz
Za co ? - zapytał
Wynoś się , masz żone , nie mam zamiaru być twoją kochanką !!! - wykrzyczałam mu
Mikołaj wyszedł z mojego mieszkania , a ja usiadłam na podłodzę i się rozpłakałam ... Kochałam Mikołaja , ale nie chciałam być jego kochanką , nawet nie wiedziałam czy Mikołaj chce się rozwieść z Kamilą , po kilku minutach wstałam , zamknęłam drzwi , zgasiłam telewizor w salonie i poszłam do sypialni , położyłam się na łóżku i długo myślałam ... potem sama nie wiem kiedy zasnęłąm .
NASTĘPNEGO DNIA , GODZINA 7:10
Obudziłam się jak zwykle , umyłam się , ubrałam , zjadłam śniadanie i wyszłam z domu ... dzisiaj bardzo nie chciałam jechać do pracy , wiedziałam że będzie tam Mikołaj . Około 7:48 dojechałam pod komendę , auta ani motoru Mikołaja nie było pod komendą , co mnie trochę zdziwiło . Ledwo weszłam na schody prowadzące na górę komendy a wpadłam na ojca
Czesc tato - przywitałam się
Cześć córcia - odpowiedział
Jest już Mikołaj ? - zapytałam
Mikołaja dzisiaj nie będzie - odparł
Jak to ? - spytałam
Wziął wolne - rzekł
Zaskoczyło mnie to trochę , musiało się coś stać , żeby Mikołaj wziął wolne . Weszłam na górę i poszłam do naszego biura , przebrałam się w mundur i poszłam na odprawę
Dzisiaj mamy zmiany w patrolach , jak możecie zauważyć nie ma dzisiaj Aspiranta Białacha - powiedział Komendant
Jakie zmiany Panie Komendancie ? - zapytał Krzysiek
Postarunkowa Wysocka ma patrol z sierżant Drawską - odpowiedział Komendant
Napewno nie - powiedziałam
Ja mogę mieć patrol z Olą - powiedziała Monika
Dobrze w takim razie patrol numer 05 to Drawska , Zapała a patrol numer 06 Wysocka , Kownacka - odparł Wysocki
Cała nasza czwórka wyszła z pomieszczenia i udała się na patrole
00 dla 06 zgłoś się - powiedziała Monika
00 zgłaszam się - odpowiedział dyżurny
Jacek wpisz nas na patrol - odparła Kownacka
Ok , nie mam dla was zgłoszeń więc patrolujcie okolice - powiedział
Dzięki , bez odbioru - odpowiedziała
Monika odłożyła radiostacje na miejsce i ruszyliśmy w patrolowanie terenu
Ola , co się dzieje z Mikołajem ? - zapytała Kownacka
Nie wiem Monika - odpowiedziałam
Kochasz go prawda ? - spytała
Kocham i co z tego ? On ma żone - odparłam
Ola , widać że Mikołaj też coś do ciebie czuje - powiedziała
Monika możemy zmienić temat ? - zapytałam
Możemy - odpowiedziała
Patrolowałyśmy okolice , po około 2,5 godzinie dostaliśmy wezwanie do włamania , potem kolejne do próby kradzieży , następne do leżaka i mieliśmy jeszcze 3 zgłoszenia ... pracowity dzień zakończyłyśmy z Moniką o godzinie 19:30 .

3 komentarze:

  1. Hej. Dziwi mnie czego Ola tak nie nawidze Emili.. Przecież jej korona z głowy nie spadnie jeżeli będzie miała patrol z Drawską. Czekam na wiecje
    Pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Super opowiadanie
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Opowiadanie super, tylko, że mogłaby się Ola dogadać z Emilką ;)
    Pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń