sobota, 17 października 2015

12. Wspólne mieszkanie i zmieniony patrol

2 MIESIĄCE PÓŹNIEJ
Miesiąc temu zamieszkałam z Mikołajem w nowym ślicznym domku , wraz z jego córkami . Za kilka dni Mikołaj ma rozprawę rozwodową . Dzisiaj znowu mamy zmienione patrole , Mikołaj z Krzyśkiem a ja z Moniką . Panowie zaczynali służbę o 8:00 , a ja i Monika o 9:00 . Wstałam o 8:00 , nikogo w domu już nie było(przynajmniej tak mi się wydawało) , szybko pobiegłam do łazienki i zaczęłam wymiotować znowu , bo tak jest od dwóch dni ... naszczęcie Mikołaj jeszcze niczego nie zauważył . Po chwili w łazience pojawiła się Dominika
Ola co jest ? - zapytała
Nic , źle się czuje - odpowiedziałam
Od kilku dni - powiedziała
"Kurcze zauważyła"- pomyślałam
Wydaje ci się - rzekłam
Nie kłam , zadzwonie do ojca - powiedziała
Nie Dominika , proszę cię - odpowiedziałam
Będę cię miała na oku - rzekła
A czemu ty nie jesteś w szkole ? - zapytałam
Bo mam na 9:00 - odparła
Aha - powiedziałam
Po 5 minutach obie wyszłyśmy z łazienki , zjadłyśmy śniadanie , ubrałam się i wyszłyśmy z domu ... przed pracą odwiozłam Dominiką do szkoły i pojechałam na komendę , nadal mi było nie dobrze , ale cieszyłam się że mam patrol z Monika . Około 8:45 dotarłam na komendę , od razu poszłam na góre do naszego biura gdzie zastałam Monikę .
Hej Monika - przywitałam się
O cześc , Ola wszystko ok ? - odpowiedziała Kownacka
Tak , a czemu pytasz ? - powiedziałam
Bo jesteś bardzo blada - odparła
Przepraszam - powiedziałam i wybiegłam z biura prosto do łazienki
Znowu wymiotowałam , było coraz gorzej ... po około 7 minutach wróciłam do biura
Ola weź wolne - poradziła Monika
Nie przesadzajmy - odpowiedziałam
Przebrałam się w mundur i przed 9:00 poszłyśmy do dyżurnego
Cześć - przywitałyśmy się
Cześć - odpowiedział Jacek
Co masz dla nas ? - zapytałam
Dzisiaj patrolujecie śródmieście , obecnie nie ma żadnych zgłoszeń więc Miłego Patrolu - odparł Jacek
Ok dzięki - powiedziała Monika
Wyszłyśmy z biura dyżurnego i udałyśmy się do radiowozu ... jeździliśmy po mieście patrolując okolice , po około godzinie milczenia Monika zaczęła rozmowę

2 komentarze:

  1. Ola w ciąży jest? ;-)
    Pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :)
    Super rodział ! :)
    zapraszam do mnie
    monikakrzysiek06.blogspot.com\
    zuzia :)

    OdpowiedzUsuń