piątek, 9 października 2015

3.Lepsze raporty niż patrol z wrogiem

Następnego dnia służbę zaczynałam trochę później , wstałam o 7:00 , poszłam do łazienki umyłam się , ubrałam i zrobiłam sobie śniadanie . Gdy miałam wychodzić z kuchnii usłyszałam dźwięk swojego telefonu , spojrzałam na wyświetlacz , okazało się że dostałam smsa od Mikołaja poprosił mnie żebym przed pracą do niego przyjechała . O 7:30 wyszłam z domu i pojechałam do kawalerki Białacha , po 15 minutach byłam na miejscu , zapukałam do drzwi i po chwili otworzył mi Mikołaj
Hej Olka - przywitał się
Hej - odpowiedziałam
Wejdź - rzekł Mikołaj
Dzięki - odparłam
Weszłam do mieszkania Mikołaja , a potem do salonu
Chciałeś bym przyjechała - powiedziałam
Chciałem z tobą porozmawiać - rzekł
O czym ? - zapytałam
O twoim dzisiejszym patrolu - odpowiedział
A możesz jaśniej ? - zapytałam
Wiesz z kim masz patrol ? - spytał
No własnie nie wiem i się nad tym zastanawiam - odparłam
Ola proszę cię nie ważne z kim będziesz miała patrol masz na siebie uważać - powiedział Mikołaj
Mikołaj czy ty sobie nie możesz odpuścić ? - zapytałam
Martwię się o ciebie po prostu i nie chce by ci się coś stało - odpowiedział
Wiedziałam że Mikołaj zawsze na patrolu się o mnie martwi , ale teraz to mi się wydawało że przesadzał .
Nie musisz sie o mnie martwić - powiedziałam
Muszę - rzekł
Rozmawiałam z Mikołajem jeszcze chwile i o 8:00 pojechałam na komendę . Po 10 minutach byłam na miejscu , od razu poszłam do naszego biura , przebrałam się w mundur i poszłam do ojca , gdy usłyszałam donośne ,,wejść" weszłam do środka .
Hej tato - przywitałam się
Cześć córcia - odpowiedział
Tato ja z pytaniem z kim będę miała dzisiejszy patrol ? - spytałam
Z Emilią Drawską - odpowiedział Komendant
Zaskoczył mnie , dobrze wiedział że ja i Emilka nie za bardzo za sobą przepadamy , a mimo to chce bym miała z nia patrol
Tato oszalałeś ? - zapytałam
Ola wiem że nie lubisz sierżant Drawskiej , ale nie masz wyboru ... co chcesz wypełniac raporty ? - odpowiedział
Tak , jeśli mogę wolałabym wypełniać raporty - powiedziałam
Dobrze , to twoja decyzja - rzekł
Dziękuje - odparłam
Wyszłam z gabinetu ojca , na korytarzu wpadłam na Monike i Krzyśka
Cześć Wam - przywitałam się
Cześć - odpowiedzieli
Jak tam Ola z kim masz patrol ? - zapytała Monika
Z nikim , będę wypełniała raporty - odpowiedziałam
Pogadałam jeszcze chwile z Moniką i Krzyśkiem i poszłam do biura wypełniac raporty . Około 10:00 do biura wszedł Jacek
Hej Ola - przywitał się
Cześć - odpowiedziałam
Jak tam praca ? - zapytał
A nawet dobrze , a co ? - odparłam
Idę po kawę i pomyślałem że może ty też chcesz - powiedział
A chętnie - odpowiedziałam
To zaraz będę - rzekł
Ok - powiedziałam
Jacek wyszedł z biura i poszedł do kuchni ... Po 7 minutach wrócił z dwoma kubkami kawy
Proszę - powiedział podając mi kubek z kawą
Dziękuje - odpowiedziałam
Jacek wyszedł z naszego biura a ja wróciłam do wypełniania raportów ... Około 13:50 do biura przyszli Monika i Krzysiek
Ola idziesz z nami na obiad ? - zapytał Krzysiek
Właściwie to tak - odpowiedziałam
Wyszliśmy z biura , Krzysiek zgłosił dyżurnemu przerwę i cała nasza trójka poszła na stołówkę
Dzień Dobry Pani Zosiu - cała nasza trójka się przywitała
Dzień Dobry , a gdzie Mikołaj ? - odpowiedziała Pani Zosia
Mikołaj ma złamaną rękę i jest na zwolnieniu - powiedziała
Zamówiliśmy nasze dania i usiedliśmy przy wolnym stoliku , po kilku minutach Pani Zosia przyniosła nasze zamówienia . Zjedliśmy obiad i o 14:20 ja wróciłam do wypełniania raportów , a Monika i Krzysiek wrócili na patrol .Około 15:55 dostałam smsa od Mikołaja , pytał o której kończe . Odpisałam mu że około
17:00-17:30 , poprosił mnie bym przyjechała do niego , oczywiście się zgodziłam . Po ciężkim i nie kończącym się wypełnianiu raportów nadszedł upragniony koniec pracy . O 17:10 przebrałam się w swoje ciuchy , zabrałam rzeczy , wyszłam z komendy i pojechałam do Mikołaja . Po 16 minutach byłam na miejscu . zapukałam otworzył Mikołaj i wpuścił mnie do środka
Stało się coś ? - zapytałam
Nie , a czemu ? - odpowiedział
Bo chciałeś ze mną rozmawiac - powiedziałam
Napijesz się czegoś ? - zapytał
Nie dzięki , mówi o czym chcesz ze mną porozmawiać - odparłam
Jak ci minął patrol ? - zapytał
Ciężko , siedziałam w biurze na komendzie i wypełniałam raporty ... Wolałam to niż patrol z Emilką - odpowiedziałam
Aa czyli dużo zarożenia nie miałaś - powiedział
Ciągle mnie zastanawiało dlaczego Mikołaj aż tak bardzo się o mnie troszczy....

1 komentarz:

  1. Hej! Rozdziela super! Ale miki troszczy się o Olę ♥ mi już przeszło i nawet lubię EMILIE..
    Teraz tylko nie nawidze Jacka!
    Czekam na wiecje!
    Pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń