wtorek, 6 października 2015

18.Wszystko się komplikuje ; czasami powrotu są prostsze

Po upływie 15 minut do mojego domu zaczął ktoś pukać , wiedziałam że to Monika i wcale sie nie pomyliłam .
Hej , wejdz - powiedziałam
Olka nie płacz - rzekła Kownacka
Monia , Mikołaj mnie zostawił bo usłyszał że całowałam się z Jackiem , a to przecież było już dawno temu - odpowiedziałam
Monika siedziała u mnie do 15:00 , rozmawiałyśmy na różne tematy , również na temat Mikołaja. Gdy Monia miała wychodzić zrobiło mi się słabo i znowu zaczęło mnie mdlić .
Ola co jest ? - zapytała Monika
Źle się czuje , mdli mnie bardzo - odpowiedziałam
A ty nie jesteś w ciąży ? - zapytała
Nie ... chyba - odparłam
Masz test ciązowy ? - zapytała Kownacka
No mam - powiedziałam
To idź zrobić - rzekła
Poszłam do łazienki , zrobiłam test ciążowy , bardzo bałam się wyniku . Po 7 minutach test wyszedł pozytywny , wystraszyłam się , wcześniej bardzo bym się ucieszyła ale teraz ... teraz ? gdy Mikołaj ode mnie odszedł , rozpłakałam się i wyszłam z łazienki
I co ? - zapytała Monika
Jestem w ciąży - odpowiedziałam
To czemu płaczesz ? - zapytała
Bo wcale się nie cieszę , Mikołaj mnie zostawił przecież - odparłam
Nie martw się , Olka ja muszę już uciekać - powiedziała
Ok , pa dzięki że przyszłaś - odpowiedziałam
Pożegnałam się z Moniką , gdy Kownacka wyszła poszłam zrobić obiad . O 20:00 byłam tak zmęczona , że poszłam spać .
PONAD 5 MIESIĘCY PÓŹNIEJ
2 dni po rozmowie z Moniką potwierdziłam u ginekologa , że jestem w ciąży ... a tydzień później odeszłam z komendy , wyjechałam do Opola i nie utrzymywałam z nikim kontaktu . Dzisiaj jest piątek , ja jestem już w 6 miesiącu ciąży a mój brzuszek jest już dość widoczny . Postanowiłam wrócić do Wrocławia ... o 10:00 przyjechałam pod komendę , nie było radiowozu więc domyśliłam się że wszyscy są w terenie , weszłam na góre i poszłam do gabinetu mojego ojca . Zapukałam do jego drzwi , usłyszałam jego donośny ton którego bardzo mi brakowało , weszłam do środka , mój ojciec był zaczytany w papierach nawet nie zauważył kto wszedł do jego gabinetu
Dzień Dobry Panie Wysocki - przywitałam się
Komen ... Ola - odpowiedział unosząc głowę
Cześć tato - powiedziałam
Mój ojciec wstał zza biurka , podszedł do mnie i mnie przytulił bardzo mocno
Tato uważaj na nas - rzekłam
Na was ? - zapytał zdziwiony
Odsunęłam się od niego i pokazałam na mój brzuch
Jestem w ciąży tato , zostaniesz dziadkiem - odpowiedziałam
Mój tata wyglądał na zaskoczonego , ale widziałam uśmiech na jego twarzy
Chłopak czy dziewczynka ? - zapytał
Synek - odparłam
To dziecko Mikołaja ? - zapytał
Tak tato - odpowiedziałam
Białach często pytał o ciebie - rzekł mój ojciec
W tym momencie usłyszeliśmy na korytarzu głos Moniki i Mikołaja
Tato możesz powiedzieć Jackowi , żeby wezwał do ciebie Monikę - poprosiłam ojca
Oczywiście - odpowiedział mój ojciec
Komendant wezwał do siebie Monikę , ja stanęłam za biurkiem ojca przodem do okna ... po chwili do gabinetu ojca weszła Monika
Pan Komendant mnie wzywał - powiedziała Monika
W tym momencie się odwróciłam
Cześć Monika - przywitałam się
Ola , to naprawdę ty ? - zapytała zaskoczona Kownacka
Tak to ja - odpowiedziałam
Podeszłam do Moniki i się do niej przytuliłam
Ślicznie wyglądasz , jak się czujesz ? - zapytała
Jak widzisz rosnę , głównie w pasie - zaśmiałam się
Za namową Moni wyszłam z gabinetu mojego ojca i poszłam z nią do naszego gabinetu , wiedziałam że za chwile czeka mnie pierwsze od ponad 5 miesięcy spotkanie z Mikołajem , nie wiedziałam do końca czy byłam na to gotowa . Monika otworzyła drzwi od biura i weszła do środka , ja czekałam na korytarzy
Mikołaj mam dla ciebie małą niespodziankę - powiedziała Kownacka
Jaką ? - zapytał Mikołaj

2 komentarze:

  1. w takim momencie musiałaś zakończyć?! no ale nic czekam na ciąg dalszy mam nadzieję że będzie ono dziś. Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo! Czemu koonczysz w takim momencie!? Ciekawe jak miki zareaguje gdy zobaczy Olę... Chce dzis byś dodała rozdział! Mam nadzieję że miki się ucieszy!
    Czekam na wiecje!
    Pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń