niedziela, 25 października 2015

17.Zwykły-niezwykły dzień oraz nowa Pani Sierżant

Wynik testu ciążowego był pozytywny , nie wiedziałam co mam zrobić ... lekko się wystraszyłam , bo nie rozmawiałam z Mikołajem o dzieciach . Wyszłam z łazienki schowałam test do szafki i poszłam do sypialni spać . Następnego Dnia obudziliśmy się o 7:00 , gdy poszliśmy do kuchni zastaliśmy tam Dominikę i Anie..
Cześc - przywitaliśmy się
Cześć - odpowiedziały
Robimy śniadanie - powiedziała Dominika
Świetnie , to ja idę do łazienki - powiedział Mikołaj
Białach poszedł do łazienki , a ja usiadłam na krzesełku w kuchni , zaciekawiło mnie dlaczego dziewczyny się tak na mnie patrzą
Ubrudziłam się ? - zapytałam
Nie - odpowiedziała Ania
To o co chodzi ? - zapytałam
Jesteś w ciąży ? - odparła Dominika
Skąd wiecie ? - zapytałam
Znalazłam twój test ciążowy w szafce - odpowiedziała Dominika
Ehh - westchnęłam
Tata wie ? - zapytała Ania
Nie i nic mu nie mówcie narazie - powiedziałam
Ok , ale my się bardzo cieszymy - odpowiedziała Dominika
Cieszę się - rzekłam
Po 15 minutach do kuchni wszedł Mikołaj pocałował mnie i poszłam do łazienki . Około 7:30 byliśmy po śniadaniu i szykowaliśmy się do wyjścia ... ubraliśmy kurtki , buty i cała nasza czwórka wyszła z domu . Podwieźliśmy dziewczyny do szkoły i pojechaliśmy na komendę . O 7:48 byliśmy na miejscu , weszliśmy na komendę i wpadliśmy na pewną kobietę
Julia , co ty tu robisz ? - zapytał zdziwiony Mikołaj
Nic , tak wpadłam cię zobaczyć - powiedziała Julia
Poznaj to Ola moja partnerka życiowa , Julia to moja i Kamili wspólna znajoma - powiedział Białach
Ola , miło mi - powiedziałam
Julia , mi równiez - odpowiedziała
Super wyglądasz , nic się nie zmieniłaś - powiedział
Dzięki ty również nic się nie zmieniłeś - odparła Julia
Czułam się dziwnie , bo zupełnie nie wiedziałam co mam myśleć o tej Juli ... Mikołaj jeszcze chwile z nią rozmawiał i poszliśmy do naszego biura , przebralismy się w mundury i poszliśmy na odprawę . Ku naszemu zaskoczeniu na odprawie znalazła się też Julia , nie wiedziałam co ona tu robi .
Witam Wszystkich , dzisiaj mamy gościa jest to sierżant Julia Małecka i przez jakiś czas będzie z nami pracować - powiedział Komendant
Panowie byli zadowoleni , jak to Panowie ...
Z kim Pani sierżant będzie pracować ? - zapytał policjant
Sierżant Małecka będzie dzisiaj pełniła swój patrol z Aspirantem Białachem , a posterunkowa Wysocka z sierżantem sztabowym Kownacką - odpowiedział Wysocki
Myślałam że szlak mnie jasny trafi na miejscu , czyli mówiąc tak krótko patrol 05 Małecka , Białach a patrol 06 ja i Monika ... O 8:30 wyszliśmy z odprawy i udaliśmy się do radiowozów , nie byłam zbytnio zadowolona z tej zamiany patroli .



2 komentarze:

  1. Chamstwo! Jak mogłaś rozdzielić najlepszy patrol na świecie??? Mam nadzieję, że szybko wróci stary skład.
    Pozdrawiam i czekam na więcej
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ja cię dorwę to cię połamię! Rozdzielić taki super patrol to świństwo!
    Pozdrawiam i życzę weny ( i mądrych pomysłów np. połączyć ten patrol z powrotem)
    Regina

    OdpowiedzUsuń