środa, 13 stycznia 2016

NOWA SERIA 1.Dzień przed nową pracą + Kilka infomacji

Hejka , na początku chciałabym wam przekazać kilka informacji . 

Pierwsza informacja : Stars TV to mój drugi kanał , na nim dodaje głównie filmiki na YouTube (https://www.youtube.com/channel/UCywILH3cyzfVd6rnCCqnxkQ ) będę z tego kanału głównie dodawać opowiadania , ponieważ tak mi jest wygodniej :-)

Informacja druga : Chciałabym Wam bardzo serdecznie podziękować 106119 tysięcy wyświetleń na blogu , jest to suma ogromna i nigdy nie pomyślałabym że aż tak chetnie będziecie wchodzić na mój blog i czytać moje opowiadania :-)

Informacja trzecia: Dziękuje Wam równiez za każde słowo wsparcia , każdy komentarz jest to naprawdę bardzo budujące i to dzięki wam wracam do pisania opowiadań 

Informacja czwarta: Dziękuje że wchodzicie na grupe , oraz na strone na Facebooku 
*Grupa:https://www.facebook.com/groups/501705526672136/?fref=ts
*Facebook:https://www.facebook.com/Policjantki-i-Policjanci-OlaMiko%C5%82aj-BLOG-514755802008259/?ref=hl
Ps.Dzięki za 1417 like polubień strony :-)


A teraz jedna z ważniejszych informacji : 
Opowiadania na moim blogu będą się pojawiać w dniach:
18.01.2016 rok o 18:00 
20.01.2016 rok o 18:00 
22.01.2016 rok o 18:00
26.01.2016 rok o 18:00
28.01.2016 rok o 18:00
30.01.2016 rok o 18:00
01.02.2016 rok o 18:00
**Oczywiście jeśli coś się w danym dniu zmieni że nie będe mogła dodać opowiadania o 18:00 wtedy dodam je o innej godzinie**


A teraz w końcu pora na opowiadanie . Miłego Czytania :-)

Wstałam o 10:20 , budzik miałam ustawiony na 9:00 , ale nie mogłam się jakoś zebrać i wstać . Po zwleczeniu się z łóżka pościeliłam je , wyciągnęłam z szafy ciuchy , ubrałam szlafrok i poszłam do łazienki . Wzięłam prysznic , ubrałam się , uczesałam , lekko umalowałam i po 40 mnutach wyszłam z łazienki . Gdy miałam iść do kuchni usłyszałam dźwięk swojego telefonu , spojrzałam na wyświetlacz "Tata dzwoni" ... nie myśląc długo odebrałam 
Cześć tato - przywitałam sie 
Cześć córcia - odpowiedział 
Stało się coś ? - zapytałam 
Możesz dzisiaj przyjechac do mnie o 15:00 na obiad ? - zapytał 
Jasne , przyjadę - powiedziałam 
To do zobaczenia o 15:00 -odpowiedział 
Do zobaczenia tato - rzekłam 
Po rozmowie z ojcem odłożyłam telefon na komodę i poszłam do kuchni , zaczęłam robić sobie kanapki , nalałam sok do szklanki , usiadłam przy stole i zaczęłam jeść śniadanie . Potem włożyłam talerz do zmywarki , pojrzałam na zegarek była godzina 10:15 , wzięłam z pułki książkę , usiadłam na kanapie i zaczęłam czytac książkę . Około 13:30 odłożyłam ksiażkę na półkę , poszłam do sypialni , wybrałam jakies ładniejsze i lepsze ciuchy . Z nimi udałam się do łazienki , tam sie przebrałam podmalowałam poprawiłam włosy i o 14:20 wyszłam z mieszkania . Po drodzę do domu ojca wskoczyłam do sklepu i kupiłam dla niego czekoladki , nie było okazji ale nie chciałam do niego wpadać z pustymi rękoma . Chwile przed 15:00 byłam już w domu mojego ojca 
Hej tato - przywitałam się 
Cześć córcia , wejdź - odpowiedział 
Weszłam do srodka , ściągłam kurtkę , buty i weszłam do salonu 
Prosze tato , to dla ciebie - powiedziałam podając tacie czekoladki 
Dziękuje , nie musialaś - odparł 
Usiedliśmy z tatą na przeciwko przy stole i zaczeliśmy jeść , o 16:00 po pozmywaniu naczyń usiedliśmy na kanapie 
Dlaczego chciałeś żebym dzisiaj przyjechała ? - zapytałam 
Chciałem z tobą porozmawiac na temat jutrzejszego dnia - odpowiedział 
A konkretnie ? - zapytałam 
Ola zrezygnuj z tej pracy - powiedział 
Tato znowu zaczynasz ? - spytałam 
Ola martwię się o ciebie - rzekł 
Nie musisz , jestem dorosła i nie musze ciebie słuchać - powiedziałam stanowczo 
Ola nie chce by coś ci się stało - powiedział 
Przestań , ciesz się że będe pracowała na twojej komendzie a nie gdzieś indziej - odparłam 
Dobrze już nic nie powiem - rzekłam 
Powiesz mi przynajmniej kto będzie moim partnerem ? - zapytałam 
Aspirant Mikołaj Białach - odpowiedział 
Ok - odparłam 

Znałam Mikołaja , słabo ale znałam .... Najlepiej z komendy na której miałam zacząć jutro prace znałam Monikę Kownacką . Posiedziałam u mojego ojca do godziny 17:50 , a o 18:25 byłam w domu . Gdy dojechałam na miejsce , od razu poszłam się wykąpać , przebrałam się w piżamy i o 19:00 wyszłam z łazienki . Na kolacje dzisiaj zrobiłam sobie płatki , sama nie wiem czemu ale miałam na nie ochote ... Z kolacja usiadłam na kanapie przed tv . Z racji tego że w tv nie leciało nic ciekawego to o 21:00 poszłam do sypialni , znalazłam swoje słuchawki podłączyłam je do telefonu położyłam się na łóżku i zaczęłam słuchać muzyki . Nie wiedząc kiedy ; zasnęłąm . Obudziłam się w nocy , odłączyłam słuchawki spojrzałam na wyświetlacz była godzina 2:40 , położyłam telefon na szafce i znowu zasnęłąm . 


Mam nadzieje że opowiadanie wam się spodoba :-)

6 komentarzy: