piątek, 18 listopada 2016

KONIEC OPOWIADAŃ

Kochani 
Chciałabym Wam Bardzo serdecznie podziękować za wspólny czas , za to że tak licznie wchodziliście na mojego bloga i czytaliście opowiadania o Mikołaju i Oli. Muszę niestety opuścić bloga i wiem że już nie wrócę do pisania opowiadań na tym blogu ponieważ już coraz mniej oglądam serial , wszystko tam sie bardzo zmieniło i przestał mi sie już tak bardzo podobać jak kiedyś. Wiem że niektórzy bedą zawiedzeni ale starajcie sie też zrozumieć mnie . 

Teraz dużo częściej oglądam serial Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny i właśnie postanowiłam spróbować założyć bloga o Marii i Adamie z serialu nie wiem czy mi sie to uda , wiem też że pewnie nikt nie bedzie czytał tego bloga , ale chce spróbować.


DZIĘKUJE WAM SERDECZNIE ZA WSZYSTKO <3 

Jestem Wam wdzięczna naprawdę za wszystko i DZIĘKUJE <3

5 komentarzy:

  1. Ja wciąż oglądam Policjantki i policjanci, chociaż coraz bardziej podobają mi się Sprawiedliwi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda. Ja bede czytać. Pozdrawiam Sandra

    OdpowiedzUsuń
  3. jak założysz juz blog o sprawiedliwych to dodaj tutaj link

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://przybylska-stasiak-wydzialkryminalny.blogspot.com

      Usuń
  4. Bardzo dużo ciekawych informacji jest tutaj na temat tego filmu.Będę często tu wchodził.

    OdpowiedzUsuń