środa, 2 marca 2016

9.Wizyta Beaty i porwanie

To sie dowiedzą - odpowiedział Mikołaj
Nie Mikołaj ja tak nie moge - powiedziałam
Mikołaj wstał , zabrał kurtke i wyszedł z mojego mieszkania ... Byłam w zasadzie pomiędzy młotem a kowadłem , kochałam Mikołaja ale nie wiedziałam i bałam sie tego jak zareaguje społeczeństwo . O 19:00 gdy miałam iść się kąpać , do drzwi mojego mieszkania zaczął ktoś pukać . Podeszłam do drzwi nachyliłam sie i przez wizjer ujrzałam Beate , nie zastanawiając sie otworzyłam jej drzwi
Cześć Beata - przywitałam sie
Hej Olka , mogę wejść ? - zapytała Gruda
Pewnie wejdz - odpowiedziałam
Gdy tylko Beata weszła do mojego mieszkania zamknęłam drzwi i obie weszłyśmy do salonu
Ola musimy sie napić , przyniosłam wino - poniformowała Beata
W zasadzie czemu nie , to ja idę na chwile do łazienki a ty otwórz wino i nalej nam - odpowiedziałam
Ok - odparła Beata
Poszłam do łazienki zupełnie niczego nie podejrzewając w tym samym czasie Beata nalała nam wina do kieliszków i do jednego z nich wsypała narkotyk . Po 5 minutach wróciłam do salonu , Beata podała mi kieliszek z narkotykiem , ja niczego nie świadoma wypiłam go . Rozmawiałyśmy z Beatą na róże tematy , o szkole o pracy itd. Po upływie 20 minut zaczęłam sie dziwnie czuć , kręciło mi sie w głowie , zrobiło mi sie słabo
Beata co mi jest - spytałam
Nic Ola , nie wiem - odpowiedziała Beata
Dosypałaś mi czegoś ? - zapytałam
Teraz poznasz smak zemsty - zaśmiała sie
Po kolejnych 10 minutach zemdlałam , zupełnie nie wiedziałam co sie ze mną dzieje ....
NASTĘPNEGO DNIA
(Jako Mikołaj)
Była godzina 7:50 , a Oli nadal nie było na komendzie , jej telefon był wyłączony . Postanowiłem nie czekać tylko od razu iść do komendanta jeszcze przed odprawą . Do gabinetu starego wszedłem bez pukania
Białach co wy u siebie jesteście ! - wrzasnął Wysocki
Przepraszam Panie Komendancie , ale to ważne - odpowiedziałem
Mów - powiedział
Panie Komendancie Ola zniknęła , dzwonie do niej ale ona nie odbiera - tłumaczyłem
Mikołaj bierz Aspirant Orłowską i jedźcie do mieszkania Oli natychmiast - powiedział Komendant
Wyszedłem z gabinetu komendanta i poszedłem do naszego biura , gdzie znalazłem Magde
Magda zbieraj sie jedziemy - powiedziałem
Ale odprawa - odpowiedziała Magda
My nie mamy odprawy , szybko chodź odpowiem ci w radiowozie - odparłem
Razem z Magdą jak najszybciej wybiegliśmy z komendy , wsiedliśmy do radiowozu , włączyłem góre i ruszyliśmy w strone mieszkania Oli
Mikołaj powiesz mi o co chodzi ? - zapytała Magda
Ola chyba zniknęła , nie odbiera telefonu - odpowiedziałem
Ciebie coś z nią łączy prawda ? - zapytała Orłowska
Magda nie musze ci sie tłumaczyć - odparłem
Po upływie 5 minut byliśmy już pod mieszkaniem Oli , drzwi były otwarte , wyciągnęliśmy broń , gdy weszliśmy do środka mieszkanie Oli było zmasakrowane , wszystko leżało do góry nogami , przeszukaliśmy pomieszczenia , w kuchni na stole znalazłem kartke z napisem "Tutaj Oli nie znajdziesz i możesz sie z nią pożegnać " kartka była z podpisem Grudy
Cholera jasna - powiedziałem
Spokojnie znajdzie sie - odpowiedziała Orłowska
00 dla 05 - powiedziałem
00 zgłaszam sie - odpowiedział Jacek
Jacek zgłoś że Ola została porwana - odparłem
Dobra już zgłaszam - rzekł Nowak
Magda w tym czasie wezwała na miejsce techników , który po 10 minutach pojawili sie w mieszkaniu Oli . Nas do siebie wezwał komendant . Wraz z Magdą wsiadłem do radiowozu i ruszyliśmy na komende .

11 komentarzy:

  1. super w końcu jakieś opowiadanie dawaj następne czekam na nexr ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne opowiadanie i powiązałaś te opowiadanie z wczorajszego odcinka z tym porwanie Oli przez Beatę. Pisz dalej te opowiadania bo są super i miło się je czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super opowiadanie. Mam nadzieję, że jak najszybciej łapią Beatę.
    Zapraszam do siebie na kolejny rozdział http://policjantkiipolicjanci-mikolajiola.blogspot.com/2016/03/ocalona.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne opowiadanie
    Pozdrawiam i czekam na next Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Beznadzieja... Jak piszesz opowiadanie to wymyśl coś swojego a nie kopiujesz wydarzenia z serialu

    OdpowiedzUsuń
  6. Super opowiadanie bardzo mi się podoba nie mogę się doczekać kolejnego kiedy będzie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne opowiadanie. Czekam na next.
    Pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ciag dalszy opowiadania o porwaniu oli

    OdpowiedzUsuń
  10. A ciag dalszy opowiadania o porwaniu oli

    OdpowiedzUsuń